4 Ocak 2012 Çarşamba

ho!ho!ho! iyi seneler :)

Oyle gecmis yilin ozetini gecip,gelecek yildan beklentilerimi yazmak istemedim bu defa. Cunku bu yil bizim icin yilbasi bir ayri guzeldi.Yilin son haftasi ,yilbasindan daha da onemliydi. Yaklasik bir yildir gormedigimiz ailelerimizle ve arkadaslarimizla gorusme zamaniydi cunku. Birkac ay oncesinden geri sayima baslamistik, ve simdi goruyorum ki onemli olan kismi da o geri sayimlarmis. Istanbul'a yaklastikca, daha ucakta basladi bir haftanin bitmeye basladigi gercegi. Cok da hizli gecip gitti zaten. Bir baktik geri donmusuz bile. Bu bes gunde elimizden geldigince arkadaslarimizla ve ailelerimizle vakit gecirip,cok ozledigimiz yemekleri yedik. Hicbirine doyamadik ,o ayri. Bir de bir yilbasi aksami vardi ki,hepsinden ayri. Aylar oncesinden planlanmis,heyecanla beklenilmis bir yilbasi aksami. Uzun,cok uzun zaman sonra bu kadar kalabalik bir sofradaydik yine tam 16 kisi! Kocaman bir aile sofrasiydi,her kusaktan birileri vardi. Daha da onemlisi , bu masanin menusunun baslica sorumlusu bendim! Her ne kadar bu isin okulunu da okumus olsam, 300-400 kisilik dugun yemeklerinin hazirliginda da calissam, bu bambaskaydi. Ben kendime guveniyordum da,merakli gozler vardi uzerimde hep :) Cunku onlara daha once hic yemek yapma sansim olmamisti. Menu zaten haftalar oncesinden hazirlanmis, orada olacak hanimlara gorev paylasimi da yapilmisti. Benim payima dusen de corba,kanepe gibi birkac cesidin disinda tabii ki bir koca hindiydi! Sonunda,merakli bakislar,"olmazsa pizza soyleriz"ler ,anneanneler,kayinvalideler onunde yapilan yemek cok guzel olmustu. Onlar yemegi yediklerinde begenmis, ben de onlar begendiklerinde cok mutlu olmustum! 16 kisi yemek yemege basladiginda bir ugultu yukseldi.Catal-bicak sesleri, kahkahalar ,birbirine uzatilan tabaklar,raki dolan kristal kadehler,aralarda anlatilan anilar. O ugultu iste bir senenin ozetiydi,bekledigimize degmisti! O aksam agzimizin tadi yerindeydi, hep oyle olmasi diledim. Herkes icin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder