22 Haziran 2009 Pazartesi

Bu gece bardaaa

Bir kere insan burda gonul rahatligiyla sarhos olamiyor arkadasim. Neden mi? Bi biraya 9 euro vermek cok da kolay degil de ondan :( Hayir 1 tanesine verdik 2ye de verdik de 2 bira kime yeter bu biiir , gittigimiz yer de herhangi bir bar bu da iki. Sadece ilk gittigimizde degil heryerde boyle. Neyse iste birayla long island ice teanin ayni fiyata satildigi bir yerden bahsediyorum tabi o da garip biraz.
Sonuc olarak biz bu haftasonu , artik damarlarimiz fazla saglikli kanla doldu bu bize zarar diyerekten attik kendimizi paris'in gece alemlerine.
Ilk gittigimiz bar sehrin oldukca islek bir mahallesinde (Saint Germain) ara sokakta bir bar. Ilginc bi tarafi yok bar iste. Yani en azindan ben 2ye dogru o bardan cikarken oyle dusunuyordum kii , kapidaki siyahi cam yarmasi abi babacan bir tavirla "sssstt sessiz olun" dedi. Hayir daha bisey de icmemistik ama dogru duyuyorduk. Adam bize baya " hadi evladim , kapinin onunde gurultu yapmayin komsular uyanacak papaz olucaz" diyince ordan uzaklastik. Zaten o dakkada ictiklerim etki etmisse de ayilmis bulundum , yalan oldu veridigimiz oyrolar.
Sonra gittigimiz yerin adini hatirlamamakla birlikte canli muzik yapan bir rock bar oldugunu soyleyebilirim. Burda da gruplarin ara verdiklerinde ellerinde taslarla para toplamak icin masalari gezdiklerine sahit olduk , gobek baglamis orta yasli eski metalci abi masamiza geldiginde.

Sonuc olarak ben sanirim gizli bahceyi ozledim ahahhaha

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder