30 Eylül 2009 Çarşamba

I ♥ Zurich!




Farkettim ki hep Paris hep Paris yazmisim da asil anlatilmasi gerekeni unutmusum.
Zurich'te cok kisa bir sure gecirdim ama gorecegimi gordum! :)
Boyle temiz bir sehir olabilecegini dusunmemistim hic. Evimizin salonu gibi temiz. Aman evladim ayakkabiyla girme daha yeni sildim demiyordur isvicreli anneler kesin! Isil isil bir yer iste. Tramvayi guzel , sokaklari guzel , insanlari guzel bir memleketmis burasi. Nufus az , refah bol. Herkes mutlu,herkes huzurlu.
Oyle bir emeklilik sehriymis Zurich. Etrafindaki yesiller icindeki koyleri de tablo gibi zaten.
Butun bunlarin ustune hayatin anlamini saklayan cikolatalarini da eklersek geriye pek birsey kalmiyor.
Bu kisa ziyaretimden midir bilmiyorum ama cok yasanilasi buldum ben Zurich'i.

Cok gec oldu ancak, buradan kisacik ziyaretimi senlendiren , beni agirlayan sevgili Ozge ve Selim'e de tesekkurlerimi bildiririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder