14 Mayıs 2009 Perşembe

100 metre ileriye tasindik!

Previously on Happy Family:

Hemen kisa bir ozet gecerek blogumuzu yine yeniden aciyoruz.

Benim beyim bir expat :)

Bir nevi sen bizim icin calis biz de seni ordan oraya dolastiralim anlasmasi iste.
Hal boyleyken yeni durak Paris idi ve yeter gayri bu ayrilik diyerek beraber gitme karari aldik. Sonuc ; ben 22 Nisan itibariyle Paris topraklarina ayak basmis ve Gare du Nord'dan elimde valizlerle cikinca "Seni yenicem Pariiiis" diye haykirmis bulundum. (evet evet yaptim ve cok eglendim )

Birkac gun bekledikten sonra 24 Nisan gunu evimize de yerlestik. Cok cici pek guzel bir binanin 2. katinda ben diyim 100 sen de 200 metrekare havuzlu jakuzili bir ev burasi. Evet evet gercekten. Ama hizmetci istemedim ben o ne oyle evin icinde yabanci olmaz dedim! Bir uyandim ki ter basmis :)

Sonra bir hafta kadar internet gelsin diye bekledik ki sevgili internetimizin,televizyonumuzun ve hatta telefonumuzun oldugu ufacik tefecik kutu ups gorevlisi arkadasin sefkatli kollarinda bize ulasti.

E geldigimizden beri de yedik , ictik , gezdik efendim evet.

Detaylar sirayla.

Simdilik au revoir!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder